ute efter något fint

Nu skall jag alldeles strax göra mig i ordning för snart kommer mammsen hem. Sen bär det raka vägen in till universeum. Tänkte även ta mig en liten sväng på stan för att se om jag kan få med mig något fint. Vill ha något transparant. Kanske en långarmad från weekday. Har nämligen spanat in den. Dock är den lite för lång men det kanske går att fixa. Såg även att Monki har lite. Men jag får helt enkelt se vad det blir. Igår när jag var i göteborg med Johanna så fick jag faktiskt med mig ett par läckra leggings. Mer än så tänker jag inte avslölja. Oj jävlar. Nu har jag bråttom också. Men vi hörs när jag kommer hem göllfisar!


SO LOOOOOOONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0