ahdemode

Hej och hej!
Först och främst tänkte jag presentera gääzarnas nya blogg. www.ahdemode.blogg.se. Som ni vet hade grabbarna en matblogg förut men har övergett den för lite mooode istället. Bra va!

Gårdagen började med jobb. Satan vad jag slet. Som ett litet djur typ. Jag tappade en stol på foton. Fan vad ont det gjorde. Vid fyra tiden kom Patrik hit. Vi kollade lite på film och pratade. Sedan mötte vi upp Rasmus på tåget för att åka in till stan. Där köpte vi godis och åt mc donalds. Eftersom att Rasmus var så himlans sugen på cheese. Efter det tog vi tåget hem till mig där vi tog det lugnt. Både Patrik och Rasmus gääzade en hel del. Ni skulle känt den Patrik la i hallen. Fyfan. Jaja, nu ska jag la fortsätta äta mitt godis och kolla på film eller nått. Jag är så sjukt irriterad på detta jävla vädret. Seriöst. Det kommer mer snö. Snart tar jag självmord. Eller flyttar!


Sikka snyggingar. Håller ni inte med mig?
Idag ska jag och Pfister åka till stadsparksbadet i borås. Ska bli så jävla roligt va. Det var år och dar sedan jag var där. Jag är en fisk för er som inte visste det. Eller ah, kanske inte när det är kallt då men i ett badhus. Vi lär ju bo i bubbelpoolen. Ska försöka att få några bilder på ett eller annat sätt. Fast det blir ju svårt att ta bilder på oss när vi badar men kanske när vi duschar. Mohahaihi, näeee skulle inte tro det va!

Nej men time to go. Frulle står på schemat. Glöm inte att checka boysens blogg också!
Hareeegöttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0