en framtid som glömmer


Hej. Nu ligger jag i min nybäddade säng. Två stora täcken samt massa kuddar. Vad har man att klaga på liksom? Filmen som jag tankar går fruktansvärt långsamt och jag är trött på att vänta. Märkligt med tanke på att det brukar gå väldigt snabbt för mig att ladda ner. Får väl sätta på tjenare kungen och dregla lite över Joel. Inte helt fel det heller. Om ca 1 timma och 20 minuter fyller min älskade Sara 19 år. Tänka sig sikken gammal kärring hon börjar bli. Nästa år fyller hon fan tjugo, duktigt av mig att räkna ut det.

Efter skolan idag tog jag och brorsan min passfoton. Att det är lagligt att bli så ful. Jag ser ut som en sträng och bitter lärare. Jaja, efter det blev det en fika med Johanna och Agge. Fick faktiskt med mig ett par leggings idag. Jag är kanon nöjd, alltid nått liksom. Imorgon har jag en lektion så efter skolan ska jag hem med en gång och sova. Sedan på kvällen är det dags för partaj. På lördag skall vi fyra Sara med ett riktigt ståhejj. Nästan iallafall.
Men nu är det nog bäst om jag kryper till sängs. Sköt om er alla vänner och ovänner. Puss!

Kommentarer
Postat av: kassandra

fan va fin bild madde!

2010-02-07 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0