vännergodischipschokladbollssmetochfilm


Sikket puss och gull va.
Nu är jag trött. Men kan ändå inte sova. Har precis kollat på ett gossip girl avsnitt och får väl fortsätta i samma veva. Fast jag funderar lite på att sätta på en film istället. En fin film som min kära Sara har tippsat mig om. Kvällen har spenderats hos Calle tillsammans med Calle, Mikkan, Johanna och Patrik. Vi åt chips, godis och chokladbollssmet. Vi kollade även på en film som hette Prinsessa eller något i den stilen. Den var bra, tyckte dock lite synd om huvudrollen. Men hon var söt. Annars idag då? Jo, jag har varit inne i stan och fikat med min bror och Sara. Nu är Carl inte hemma, hade varit mysigt att ha honom bredvid mig. Min lilla nallebjörn. Hihi, ja syskonkärlek på hög nivå serrni. Nä men nu äre fan dags att kila. Hörs imorgon!

Smisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0