you like it my way

Nu ligger jag i sängen. Med Sara. Världens bästa Sara dessutom. Alla borde fan ha någon som henne. Eller asså, inte för att hon är så jävla rolig. Men ändå helt okej. Skoja bah! kände för ett litet tråkigt skämt såhär på kvällskvisten. Jag är rätt tråkig av mig. Speciellt när jag är sjuk. Skrattar åt så jävla tråkiga saker som inte ens är värda att nämna här. Men jag känner mig faktiskt inte så himla mycket bättre. Allergin gör det fan inte bättre. Doris den jäveln. Nääääe, hon är världens bästa. Men jag är tyvärr allergisk men vill inte inse det så därför har jag henne uppe i ansiktet hela tin. Jaja, sluttjatat om det. Nu ska vi glo på film.

Hörs imorgon bitches. Kiss o Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0