aj aj aj aj

godkväll säger jag när klockan börja närma sig fyra.
jag borde sova faktiskt, men jag orkar inte. eller vadå orkar inte? jag har helt enkelt haft annat för mig. och om en lite stund ska jag sätta på paradise hotel som jag missade förut. jag har saknat det under lovet, haha!
     dagen har spenderats med fia i alinsgsås. vi har fikat, gått på stan och så, fick faktiskt med mig ett fint halsband hem. resten av kvällen har spenderats hemma, jag o mammsen har kollat på film. my sisters keeper som jag och fia såg på bio för ett tag sen. satan vad fin den är!

lägg dags för imorgon är en ny dag.
kramizzzZzar

Kommentarer
Postat av: förfan

stor.bokstav.efter.punkt. Läggdags i ett ord. FÖRFAN!

2010-01-07 @ 21:05:29
Postat av: madde

svar: ahmen shit dårå!

2010-01-07 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0