cuz we having a good time

hej igen alla goa o glada!
nu har jag precis kollat klart på paradise. och jag funderar faktiskt på om det var bra eller dåligt att catja fick packa sina väskor och åka hem. hon har verkligen spelat bra, men hm.. vet inte riktigt vad jag tycker om henne!
     dagen började med en härlig sovmorgon, sedan var det dags för svenska med lasse. efter det hade vi en "väldigt" roligt idrottslektion. eftersom att jag hade en liten skit som väntade på mig hemma så åkte jag hem lite tidigare. jag pratar om ingen mindre än skiten patrik. han hade nästan käkat upp allt mitt godis, tack för det liksom. nä men det var jätte trevligt!

egentligen borde jag måla mina naglar men jag orkar verkligen inte. känner mig verkligen naken om jag inte har nagellack. ser även förjävligt ut på mig. men idag hörrni ska jag lägga mig i tid så vi får helt enkelt höras imorgon

 
godnatt och sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0