tiden går fort när man har roligt

har på mig nattlinne och pyjamasbyxor samt ligger under mitt varma täcke i mina goa säng. kan knappast bli bättre! dagen började som sagt med en lång, nästan lite för lång försovning. så det blev en fika med sara. efter det drog jag hem och strax efter ringer mobilen, ingen mindre än permobilen själv (mikaela) som ringer och frågar om hon får fotografera mig till sitt arbete. man ställer väl upp liksom! så vi tog lite bilder i den fruktansvärda kylan innan vi traskade hem till henne. först åt vi mat, sedan satte vi igång med bakning. chokladmuffins med glasyr, eller vad det nu heter. så jädrans gott var det va! mikkan är en gudinna på att baka vill jag lova! vi hann även med att kolla på en shopaholics bekännelser, den var riktigt bra vill jag medge. men här mina vänner kommer det bilder eftersom att jag har varit så duktig och tagit med kameran!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var en hel del bilder där ja!
och mikkan är så himlans fin, där med basta.
tänka sig att nu ska jag sova, vilket jag behöver. imorgon kommer cissi att väcka mig!
lovee to you


Kommentarer
Postat av: mikkis!

du är fin!

2010-01-13 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0