frisyrer hit och dit

 
jag saknar mitt röda hår lite. men har nog inga planer på att färga det tillbaka!
ska nämligen bli blondis till sommaren, var ett tag sedan jag hade min naturliga hårfärg. men jag ska verkligen sluta färga mitt hår så jädrans mycket som jag har gjort. som tur är har jag fortfarande kvar min kvalité på håret, trots att det är lite slitit men det är ju som det är liksom. sen ska jag även försöka låta bli att klippa av det, nu blir det bara toppning även fast jag är fruktansvärt sugen på att klippa det kort, väldigt kort.
    typ såhär..
 
men nejrå jag ska nog hålla mig. kommer nog ångra mig i slutändan i vilket fall som helst. haha! jag säger då det, i-landproblem. jaja, nu ska jag locka håret tills imorgon så att jag slipper gå upp en kvart tidigare.
men vi hörs sen i quess.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0