godmorgon

klockan är snart elva, och vi har redan gått upp. fast jag är otroligt seg, jag känner mig som en geléklump. vilket jag är också. näääääääääääe! idag står det många saker på schemat.

- duscha
- åka in till såsen
- köpa present
- åka hem
- gör mig i ordning
- åka hem till sara
- blir körda till ödenäs
- fira josefin
- dans, dans, dans!

ungefär sådär ser min dag ut. så om en liten stund drajvar jag in i inomhusregnet. och sen vidare till stan!
min älsklings fia har sovit hos mig, igår kväll dansade fia röven av sig för mig. skit sexigt om jag får säga det själv. men nu har jag lite små bråttom, men vi hörs väl senare hoppas jag.

 
en bild på johanna, mig och fia.
pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0