godnatt alla fina små själar

jag ligger nerbäddad i min stora, goa säng. två täcken och ett antal kuddar. kan fan inte bli bättre!
dagen började med fika tillsammans med mikkan, mikaela och sara. sedan kom även amanda och amy. sedan tog jag och sara tåget hem till mig. vi åt smarrig mat innan fia och pfister kom hit för att plocka upp oss. därefter åkte vi hem till linus där ett kanon gäng var. vi körde arga leken, spelade wii och lite smått o gott. sedan gick jag med patrik rasmus, ville och wille till mc donalds. ja, sedan var det helt enkelt dags för att ta tåget hem!
    det blev en riktigt lyckad kväll.. dock inga bilder trots att jag tog kameran med mig, kasst!

nu ska jag sätta på en film och sedan sova min skönhetssömn.
köss på er mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla töntig o ful

2010-01-09 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0