ibland är det bara för mycket för mig

jag håller på att titta på filmen 27 dresses, helt okej film ändå!
men jag blir så jädrans seg av att ligga still och inte göra ett piss. jag låg och funderade på om jag skulle ta och plugga lite men vadå liksom? jag vet inte vad jag ska plugga på. kanske greja lite i photoshop till grafen och planera mitt arbete i foto. frågan är ju bara vad vill jag göra? vi ska fota i studion. och det får i princip vara på vad som helst. men ljuset och såntdära är viktigt. jag som kan sååååå mycket om ljuset liksom. näeee

men jag kommer la på något förr eller senare. ska fråga pappsen om lite tips, han brukar tycka sånt är rätt roligt. och sen måste jag även komma på vad jag ska ha för ämne till hemsidan som vi skall göra, och det är inte heller så enkelt. får väl fråga pappa där också.

här får ni den braiga låten från tjenare kungen, aaaaaaaas go!
 

 
laaaaaaater..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0