inte alla hästar hemma

nä idag är inte alla hästar hemma. jag har varit sjukt irriterad i stort sätt hela dagen.
började med att jag och sara fick stressa som as till tåget. sedan började det med radiolektionen. där skulle vi skriva ett manus till ett program, vi fick inte välja ämne själva utan mitt blev årtalet 1972. och jag kan ju lova er att det var så jävla tråkigt. har nog aldrig velat gå hem så mycket som jag ville just då. men jag var duktig, stannade kvar hela dagen plus att jag fick inlämnat det där jävla manuset. yyschhans! på väg till bussen fick jag gå i världens snöstorm vilket gjorde så att jag blev dyngsur och att mina fötter blev blöta, var riktigt irriterad. missade även första tåget vilket inte fick mig på bättre humör. på väg hem från tåget gick jag och grät, varför liksom? kunde inte rå för det. och så har det kommit och gått. riktigt jobbigt faktiskt! iallafall så kom patte hit någon minut efter att jag hade kommit innan för dörren. han gjorde mig genast på bättre humör.
    om två timmar kommer fia hit, jag orkar inte vänta. vill bara lägga mig ner och gråta igen. kan någon förklara för mig vad det är som pågår?

inget kan få mig på bättre humör just nu. ska fan gräva ner mig!

 
en lite äldre bild där ja.

herrrrå


Kommentarer
Postat av: SANNA

haha söt bild! :D

2010-01-28 @ 19:10:38
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0