jag har det bra idag

hej alla vänner och ovänner!
jag lovade ju er igår att ni skulle få redigt med inlägg. men det blev inte så, som sagt. jag somnade så jädrans gött i tre timmar. och sedan har jag ätit korvstroganoff. jag är sugen på godsaker, typ chokladmuffinsarna som jag och mikkan bakade. kanske ska sätta igång och baka. men jag har lite på känn att mamma och pappa kommer ogilla den ideén. imorgon är det helg och tiden bara rinner iväg. var det inte nyss helg liksom? 
     förresten, cissi kom hem från thailand i söndags och den goingen hade köpt med sig presenter till mig. som jag tänkte slänga in bilder på. är så himlans nöjd.

denna fina toppen/klänningen fick jag. den är underbar!
 
 

och dessa finfina örhängerna!
tänkte även visa halsbandet som jag köpte någongång på under lovet.
 
sådär ja. nu ska jag sätta på en film som sara har tippsat mig om sedan blir det nog sängen. om jag nu kommer kunna sova. men det skall nog gå finfint. eller förresten, jag kanske slänger in ett inlägg senare. så kika in igen vettja. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0