jag kan inte skilja på

klockan tickar och snart är den fyra. eller rättare sagt innan jag har somnat lär den slå fyra!
efter många om och men begav jag mig till hanna, kände mig så trött och tråkig så orkade först ingenting. men beslutade mig för att pallra mig dit, och ångrar mig inte. vi spelade spel, bastade, rullade oss i snön och annat sköj. tycker om spontan kvällar!
     just nu är jag bara så himlans irriterad på vissa människor. människor som kanske inte vågar stå upp för sig själva och sina åsikter. jaja, det man ger får man tillbaka. säger som andreas i paradise hotel sa "som en gammal vän sa, payback is a bitch" hoho. utrycket får mig faktiskt att le. lite patetiskt men passar verkligen in just nu.

eftersom att jag har varit så dålig med bilder det senaste så kommer det några bilder från veckans gång. och några bilder från ikväll.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var väl det jag hade att erbjuda.
ligger och funderar lite, och tänkte på en grej. fick ännu en kommentar här nedanför där det står "du är så töntig och ful". varför läsa bloggen då? jag menar det är ingen som tvingar dig/er till att läsa. måste vara ett himlans kul liv att sitta o kommentera folks bloggar anonymt. shiet alltså!
aja, det är la upp till er vad ni vill spendera er tid på.
vi hörs iallafall imorgon goingar!
kram


Kommentarer
Postat av: alingsåsare

jag tycker du är förbannat söt och jävligt go ! :)

2010-01-10 @ 13:22:59
Postat av: mikkis

hahaha, fyfan vad fina bilder hörrruuu!!!

2010-01-10 @ 17:15:06
Postat av: as_grym_person_92

Jag tycker jag är töntig och du är snygg, jag tycker jag är ganska rolig också fast det tycker ingen annan tyvärr..

2010-01-10 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0