morgonsunderhållning

 
haha, ja ungefär såhär går det till när jag och mikkan dansar kvällsdasen.
om ni undrar vad jag gör uppe såhär tidigt så skulle fia upp tidigare än mig så nu kan jag inte somna om vilket hade varit jädrans gött om jag kunde. men istället ska jag ta det alldeless lugnt. behöver inte stressa ett piss!

jag funderar till och med på att steka ägg till frulle, varför inte liksom? var längesedan jag hann göra en god fruskost. fast ju de, jag skulle behöva måla naglarna vilket jag har sjutit upp på alldeles förlänge nu. i värsta fall får jag väl göra det ikväll för någon brådska är det väl kanske inte, mer än att jag känner mig som ett naket träd!

nu ska jag göra mig i ordning, om jag har tid över kanske jag bloggar lite till!
pussen

Kommentarer
Postat av: mikkis

haha, jag dör varje gång jag ser detta hahah,

2010-01-21 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0