när ingenting blir som man vill

 
jag, mamma och carl

nu är det fjärde gången jag skriver om detta inlägget. vet inte hur jag ska börja, eller sluta. jag som brukar skriva på som bara den utan att ens tänka. men just nu står det still i huvudet. känns förövrigt som att jag börjar bli sjuk. magsjuka går ju runt just nu! mår faktiskt illa, men jag dör om det skulle visa sig vara det!
    verkligen inte rätt tillfälle för att ligga sjuk. kvällen har bjudit på tårar, massa tårar och en hel del tänkande. och jag förstår fortfarande inte vart det kommer ifrån. men det kanske är pms vad vet jag? men nu har jag iallafall min fis hos mig och jag har inte sovit middag så idag ska jag somna tidigt. så det kanske är dags nu!

först bjussar jag på en fin låt såhär på kvällskvisten!

godnatt världen!
kärlek

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har väl inte missat min tävling som är värd 1000 kronor på en valfri butik? I så fall tycker jag att du ska vara med och tävla! Varje vecka är det ny tävling och för att du inte ska missa någon så kan du följa mig med bloglovin.

Lycka till .. !

Sandra

2010-01-28 @ 17:50:53
URL: http://sandera.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jag är glad som slipper färga mitt hår :)



(gick inte att skriva i det inlägget)

2010-01-29 @ 11:27:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0