nattugglor

det är precis vad vi är, både jag och johanna har nämligen lite sömnproblem. vi sover middag och är vakna på natten! dumt men sant. jag kom nyss i duschen så nu har hon hoppat in. vi ska nog sätta på en film vad för någon vet jag inte ännu. men hoppas på någonting riktigt bra! 
     vi har varit ute på en lång promenad, eller vi gick kanske inte så mycket men vi var ute ett bra tag. synd bara att det ska vara så förbannat kallt ute. kan inte snön bara försvinna? orkar inte gå runt i allt slask hela tin. förresten så vill jag åka utomlands nu med en gång.

jag och johanna tillbringade lite tid tillsammans med cissi och carl förut, haha. men nu sover dom båda två. var där inne för att byta några ord men då snarkade som så sött. här kommer iallafall lite finfina bilder på oss!

 
 
 
 
nej nu drajvar jag, hare gött!
smackkkkkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0