"pappa betalar"





Goderafton sötnosar!
Jag ligger på samma plats som jag har gjort i ca 3 timmar nu. Får väl liggsår snart. Gårdagskvällen började med att jag åkte hem till Rasmus. Där befann sig även Patrik, fast det kanske ni förstod om ni läste inlägget här nedan som Rasmus själv skrev. Efter att ha varit där en stund packade vi ihop våra små grejer och drog vidare till Tollered där det väntades partaj. Och det var la inte så jädrans lyckad från min sida. Sliskiga brats som sprutade 2000 kronors champange och skröt om deras feta plånböcker. Nej, inte mitt umgänge precis. Fast jag ska inte heller dra alla över en linje. Det fanns också väldigt många fina själar där. Så vid halv 1 tiden åkte jag, Cissi, Patrik och Carl hem. Kändes lite ovärt att jag betalade 150 spänn för att vara där i en och en halv timma. Men det försöker jag förtränga! Just nu har mamma och pappa gäster här. Så jag ska alldeles strax gå ner och vara lite social eftersom att vi ska äta. Är sjukt sugen på mat.

Men förhoppningsvis hörs vi om en liten stund.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens bästa cover av Nick Pitera :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/dont-stop-believin.html#comment

2010-01-30 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0