slappishelg

nu har jag varit sådär riktigt dålig på att uppdatera igen. och jag beklagar för detta!
igår var jag på bio med sara och mikkan. vi såg snabba cash och satan i gatan vad bra den var. och vill ni veta en sak? joel kinnaman är min blivande man. hur kan man vara så snygg? det är nog inte ens lagligt. aja, när vi kom hem runt tolv snåret så badade jag och mikkan badtunna innan vi traskade hem till henne där vi spenderade natten.

i morse låg vi och drog oss länge framför tv:n. och runt nio tiden tog jag, mikkan, kassandra, fia, och pfister tåget in till stan. meningen var att vi skulle mysa vid nolhaga tornet men vi insåg ganska snabbt att det skulle bli för kallt. så istället köpte vi med oss lite gott och drog hem. nu har jag kollat klart på två filmer. den sista jag såg var sommaren med göran. helt okej film ändå såhär på kvällskvisten,, stackars göran säger jag bara!

men nu är det bedtajm hörrni. hörs imorgon!
pussen


Kommentarer
Postat av: Frida

Eller huuur. Joel Kinnaman är fan dödligt snygg.. Blev lite småkär när jag såg Tjenare Kungen för första gången, och nu har det bannemig kommit tillbaka, haha!

2010-01-17 @ 11:37:13
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0