sommar o sol

nu ligger sara bredvid mig, hon somnar nog snart.
själv sitter jag här och längtar efter sommar och sol. det är bara tre månader kvar tills jag åker till mallorca med familjen, ska bli skönt faktiskt. sedan är det inte långt kvar till sommarlovet. då jävlar blir det utlandsresor, festivaler, myskvällar, lygnared, grillning och det där andra som hör sommaren till. och just det, jag är ensam 10 dagar på sommarlovet, det är rätt skönt om jag får säga det själv. då blire partaj och badtunna vill jag lova!
     jag tänkte faktiskt slänga in lite sommarbilder. behöver få upp stämningen lite känner jag. heho!


badtunnakvällar

jag fyllde 17år

grebbestad med gott folk

partaj hos jerry

fest hos mig

middag hos fisen

poolparty hos patrik.

ja men det var la allt för mig.
naaaaaattttttti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0