tjenahallågodnatt

näjmen godkväll och förlåt för världens sämsta uppdatering!
vill tacka för den fina kommentaren i inlägget nedan. tänkte även påpeka att jag vet att det är stod bokstav efter punk men jag tycker inte om att skriva stor bokstav efter varje punkt, inte här i bloggen iallafall. men tack för rättningen ändå! behövdes verkligen.
     i förrgår hade jag, mikkan, calle o patrik övernattning hemma hos patrik, därav den dåliga uppdateringen. vi hade det trevligt. kollade på film, lekte kurragömma och sängdags någon gång vid fyra. gårdagen spenderades med samma personer i patriks soffa. vi gluffsade pizza och annat gött. sedan tog jag o mikkan vårt pick och pack och stack hem till mig där vi fixade iordning min nya goa säng. sedan kollade vi på sjätte sinnet innan vi somnade så sött.

dagen började med att skynkade oss att fixa oss i ordning innan vi tog tåget till götelaborg där vi mötte upp patrik och calle. vi tog en fika innan vi drog en runda på stan. och ni kan inte gissa vem jag och mikkan mötte på stan! jo, anneli och kristoffer i paradise hotel. kan fortfarande inte släppa det, i och för sig kanske inte det var någon big deal men tänka sig vad världen är liten. sedan fick jag även med mig en halsduk och en tröja, alltid nått!
    resten av kvällen har spenderats med fisalisa. vi har käkat godis och kollat på en grymt bra skräckis. minns inte namnet så imorgon ska jag försöka luska ut det. haha! ni kanske inte orkar vänta...

om en stund ska vi nog sova. inte för att jag är trött men ändå liksom. det är ju en dag imorgon också!
men först tänkte slänga in lite bilder från nyår som jag snodde av mikkan.

 
 
 
 
sådär, då var väl alla nöjda o glada hoppas jag!
godnatt dårå


Kommentarer
Postat av: Kotten

VA? Fan va ballt! Gölligöll att dem fortfarande hänger ihop!

2010-01-09 @ 03:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0