välkommen 2010

jag vill börja med att tacka alla för en kanon kväll!
den spenderades med dom bästa utav dom bästa. det började med middag hemma hos patrik tillsammans med mikkan, johanna, benjamin, wille, calle, patrik, anton, johan och jocke. det bjöds på god mat som bestod av fläskfilé och klyftpotatis. till efterrätt blev det pannacotta, det uppskattades också väldigt mycket!
    vi lekte även ett antal lekar vilket var väldigt lyckat, och dom andra håller nog med mig. runt tio (?) tiden beställde vi en taxi för att åka vidare till aleksandra där det var mycket folk. både gammalt och nytt, en salig blanding iallafall vilket är rätt skojsigt. runt 2-3 tiden var vi några stycken som gick hem till frans. och ungefär en och en halv timme senare tog jag, johanna, mikaela, william, genc, andreas, och frans en taxi till rehnby. och frågan är varför liksom? haha, alla somnade så gott utom jag, mikkan o wille så vi åkte hem klockan 8 i morses. och efter det somnade jag som en stock i soffan.

lite bilder kanske skulle sitta fint?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ja men sådär ja.
nu ska jag ut med mikkan, vi hörs senare!
puss på eeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0