vi bjussar

 
 
 
 
där fick vi även lite sletbilder från gårdagskvällen. jag ligger fortfarande i min varma säng med nattlinne. vill inte gå upp! och tänka sig idag ställde jag klockan på halv elva för att jag skall kunna sova ikväll, smart drag va? så nu får vi hoppas på att det funkar. blir lite väl jobbigt att somna runt tre tiden!
     jag har precis sett klart på tjenare kungen, var bara tvungen att se den när jag såg att frida hade tittat på den. blev nämligen lite för sugen på joel. det är fan patetiskt hur snygg han är. och i tjenare kungen är han ju bara för söt. stilen gillar jag också för den delen, as ball. om en stund kommer fisen hit och vi ska la tanka någon film och tjocka oss som vanligt. eller så kanske vi hittar på något. det återstår att se!

men en sak är säker, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0