who says

godkväll finisar!
nu ligger jag i sängen och är inte alls trött. konstigt när jag sov middag och vaknade klockan sju av att fia sa "dags att vakna madde". så jag får väl helt enkelt tacka henne för att hon kom och väckte mig.
dagen har sett ut så att vi har kaft video all day long. och nu är vi äntligen helt färdiga med vårat inslag om gothia towers, och jag är rätt nöjd iallafall. annars har dagen haft många skrattanfall tillsammans med johanna, vi är nog rätt jobbiga i andras ögon, fast på ett bra sätt hoppas jag. vi borstade blandannat cissis hår med en sopborste. haha så jävliga är vi!

efter skolan gick jag till stan med kassandra där vi fikade med ett helt gäng.
när jag kom hem så la jag mig i sängen och hörde ett konstigt ljud, typ som att någon raffsade på en dörr, så jag smög mig försiktigt upp och hörde att ljudet kom från carls garderob så jag öppnar dörren och ut kommer min lilla doris. hon hade varit inlåst där hela dagen, stackaren. och pappa fick sig allt en utskällning av mig när han kom hem. men hon ser ut att må finfint nu, vilket glädjer mig att se!

imorgon har jag en lektion, som ligger på en timma. känns så jädrans ovärt men näe jag ska fan pallra mig till skolan i vilket jävla fall som helst. jag är ju duktig eller hur? klart. sedan blir det sleepover med johanna vilket var ett jävla tag sedan. så det ska bli asaaaa mysigt faktiskt.
men vi hörs imorgon så fort jag har vaknat.

 
kände för en liten sommrig bild,
godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0