BLI MIN DÅHHH


jag har bestämt mig. jag ska ha precis en såndär hund. på pricken!
blev nämligen störtförälskad i en sådan ras på tåget idag. det var
tamigfan det sötaste jag någonsin sett. kunde inte sluta klappa den.
jag som har velat ha en hund så himlans länge nu! varför kan jag inte
bara få en? jo.. för att pappa är allergisk. men hur kan man vara allergisk
mot en sådan sötsak, det är nog omöjligt. jag är ju också allergisk men
det skulle gå fint ändå. jag vet det. så snälla mamma och pappa ge mig
en liten puppis nuuuuuuuuuuu.

måste bara säga FAAAAN VAD GÖTT ATT SPANIEN VANN VM!!!!!!
mina föräldrar festar nog sönder nere i spanien just nu. hade också
velat vara där nu. men istället har man ett jobb att sköta, jaja det duger
det med! måste lägga mig i tid för att orka upp imorgon. så inatt ska jag
sova bredvid världens bästa andreas. löööve to him.

det är nu bara 8 dagar kvar tills jag fyller hela 18 år. tänka sig att lilla
jag helt plötsligt blir en stor tjej. hihi då får jag göra i princip vad jag vill.
inte enligt mamma och pappa men enligt lagen!

GODNATT ALLA SUGERPIES DÄR UTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0