bröllop och jäkelskap







Hej! var på ett riktigt fint bröllop igår. mikael och johanna gifte sig,
för er som inte vet vem mikael är så är det fias bror. det var
äckligt varmt, nästan outhärdligt. tur att åkeriet är så svalt och skönt!
jag är så känslig för bröllopstal och såntdär ni vet. grät lite då och då.
jag vill spola fram tiden och bli lite äldre och gifta mig. får vänta ett
tag till i vilket fall som helst. fia tvingade upp mig på scenen och jag
var tvungen att sjunga, tappade bort texten på grunt av nervositet.
sedan tappade gittaristen bort sig så det blev lite roligt det hela. haha!
nu känner jag verkligen att det var dumt av mig att inte sattsa på
songkarriären. jag har nämligen alltid älskat att sjunga!

dagen har tillbringats i sängen. jag har bestämt att jag ska bo här ett
tag, i sängen alltså. eller så försvinner jag någonstans. typ drar iväg
med ett tält helt ensam och myser för mig själv. om jag nu ändå hade
vågat det. men tyvärr. kvällen har iallafall tillbringats på bio med fia.
den bästa och finaste tjejen i världen. vi var och såg nya twilight filmen
eclipse. satan i gatan, där snackar vi grym film. edward ska någongång
i tiden bli min. om drömmar kunde bli verklighet vore livet mycket enklare!

nu mår jag illa och känner mig inte alldeles på topp. snarare tvärtom.
vi hörs imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0