ensam i en stor säng


precis såhär ligger jag just nu. bilden är tagen i vintras så jag ser kanske inte likadan ut
eller ligger på precis samma ställe utan helt enkelt nånstans i min säng. har varit och
handlat mat och annat gott eftersom mamma och pappa åker till spanien imorgonbitti.
så ikväll har jag tagit det väldigt lugnt eftersom jag har haft en seg dag på jobbet. man
blir verkligen utpumpad på alla krafter som jag har i min kropp. plus att jag sträckte
axeln så att jag knappt kan röra den vilket är lite småjobbigt. jag kommer nog att somna
vilket ögonblick som helst. imorgon bär det av till vårdcentralen, jippeeeyyy!

sköt om er sockertoppar.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0