det är så jag säger det

tjolahopptjolahej!
nu är jag här igen, tillbaka i bloggvärlden. är verkligen sjukt trött och sleten men det är sommarlov så vem fasen bryr sig?? i fredags var jag på födelsedagsfest hos pfister och malin. sedan drog vi in till alingsås där kvällen avslutades i andreas goa famn. gårdagen spenderades iallafall på liseberg tillsammans med andreas, mikkan och genc. det var riktigt riktigt kul måste jag säga. vi åkte uppsvinget, balder, kanon, höjdskräcken, uppskjutet, flumeride, gick gasten och en jäklans massa annat. så vi var hemma i alingsås klockan tolv inatt. sen har jag haft sån himlans tur, jag har fått urin fucking infektion igen. vet snart inte vad jag tar mig till! så imorgon blir det till att fixa antibiotika. jag kanske ska till hemsjö alldeles strax för att kolla på match men ska försöka att blogga när jag kommer hem igen. men nyatagna bilder det har jag!






avslutar alla bilder med en bild på mig och min gosiga mamma. nu ska jag gå ner och ta något att äta, magen ekar av hunger. fred ut

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

härliga bilder :D



Lyssna på min text som är med i boken Aldrig Blir Någon Exakt Som Du :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/june/aldrig-blir-nagon-exakt-som-du.html#comment

2010-06-21 @ 21:34:42
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Heeej Sötnos!

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga!

Puss och kram Snookie!

2010-06-21 @ 22:50:55
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0