dream catch me


Hejhopp i lingonskogen!
Nu ska jag försöka bättra mig med bloggandet igen, känner att det börjar gå lite väl mycket utför. Har varit lite mycket det senaste med både det ena och det andra, så bloggen hamnade inte precis i första hand. Igår öppnade alingsås största händelse nämligen potatisfestivalen. Jag måste säga att den gjorde mig jäklans besviken. Det var knappt något folk där, inga jätte roliga händelser. Eller jo, kanske då att Erik Grönvall kom dit och sjöng. Jag säger bara han scennärvaro är nog den sjukaste jag någonsin sett. Han ålade sig på scenen och skakade rumpan och gud vet vad. Jag som hade tänkt steka idag kan nog glömma det. Vädret kommer ju och går hela tiden. Nu måste jag faktiskt äta frulle, men vi hörs sen.......

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0