slit & släng




Phuuuu alltså. Nu har stressen lagt sig och jag har faktiskt sovit ut idag. Det var en jäkligt stressad men även mycket fin dag igår. Det började med att jag vaknade på samma ställe som jag somnade, nämligen i Andreas säng. Det var la för väl, hade ju varit jobbigt att vakna upp någonannanstans. Meningen var ju att jag skulle hem emellan och byta kläder men det hann jag verkligen inte eftersom att jag och fisen skulle till stan för att köpa studentpresent till Sara. Så vid halv 1 tiden kommer Fia hit med kläder som jag snabbt skulle slänga på mig, och för er som vet min klädångest så åkte kläderna av och på ett antal gånger! När vi väl hade köpt studentpresenten som bestod av fyra stycken skitsnygga champangeglas. Då iallafall skyndade vi oss vidare till nolhaga för det var dit alla studenter skulle komma. Sara var fin som vanligt! Efter att ha sett alla glada studenterna så drog vi oss vidare till mangiamo där vi hade det gött. Vid halv fem tiden åkte vi hem till Sara där hela tjocka släkten +en hel del andra befann sig. Där bjöds det på god mat och god dricka. Vid åtta tiden åkte vi in till Hanna där vi var några tjejer, innan det dök upp två killar också. Resten av kvällen spenderades hemma hos Calle, som vanligt blev det väldigt lyckat!

Ikväll blir det jobb för hela slanten!
Pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0