ta mig till havet och gör mig till kung

Igår åkte jag ut till havet tillsammans med johanna och pfister.
Vi packade ner badkläder, handdukar, pastasallad, pannkakor,
mackor, saft, vatten, olja och bullar. Kan inte komma på om det
var något mer men det vare säkert. Glömsk som jag är. Där låg
vi iallafall på några klippor vid askimsbadet och stekte. Sedan
bestämde vi oss för att bada! och vet ni vad? det var så jäkla varmt
i vattnet va, det var verkligen förvånande. Vi kunde liksom ligga i
och simma runt. Vid fem tiden, eller något sånt? så tog vi bussen tillbaka
till göteborg där vi tog en runda på stan innan vi satte oss på mc-donalds.
På kvällen åkte jag, fia, adde, andreas hem till johanna och frans där
vi spelade lite kort och diskuterade dom här jäkla wow-spelen.

Idag ska jag faktiskt ut på sjön med la familia, farmor och olle.
Där ska vi nog grilla och bada vilket ska bli jäklans mysigt faktiskt.
Men nu måste jag kila för andreas börjar vakna. Men först skall ni få
lite bilder från havet.


vi var bara tvugna att sola lite topless.......


johanna är attraktiv som vanligt,


pfister med för den delen


den otroligt fina utsikten från våran lilla klippa


soldyrkarna


gosgos på klippan

HAAA DET!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gott med pastasallad :)

2010-06-29 @ 18:50:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0