välkommen tillbaka solen

Så jävla gött att solen har tittat fram igen! Vad jag kan se när jag tittar ut igenom fönstert är det i stort sätt klarblå himmel också. Vem klagar nu då? Igår hade jag iallafall världens mysigaste dag med min Fis i göteborg. Fick en tidig födelsedagspresent. Kan inte göra mer än att tacka och säga att du är bäst! Jag fick med mig en långklänning, en lite kortare klänning, en t-shirt och ett linne. Är super duper nöjd! På kvällen drog vi in till alingsås där vi satte oss på mangiamo sedan kom även Pfister in och det passade ju bra med tanke på att hon fyllde 18 igår. Om ett litet tag skall jag åka och jobba men sen blire korpen förstår ni!


Visst ser vi ut att ha det gött?
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0