allting kommer lösas och bli bättre igen




Äntligen lite färska bilder. Det var fanimej på tiden. Dock är dom sjukt sletna med tanke på hur jag har slitit och slängt idag. Det började som vanligt med en stressig morgon. Fick springa till tåget. I snö blandat regn. Fyfan. Vi hade bara en lektion, eftersom att idrotten var inställd. Men vad gör man? Jo, man hänger i cafét i typ två timmar. Haha, jag och Johanna alltså. Sedan gick jag och fia in till stan och tog en fika på E.house innan vi fixade lite andra saker. Efter det var klockan 20 över tre och fia skulle övningsköra på Lasses. Jag hängde med. Satt i baksätet medans dåren körde runt. Haha, nej men jag är imponerad som vanligt. Hon är en riktigt naturbegåvning alltså.

Resten av dagen har jag suttit här och försökt hålla ögonen öppna och jag har lyckats, hitils iallafall. Så om en liten stund får jag lov att sova. Men först ska jag nog trycka i mig rostisar med ost, mumsfillibaba!
Föresten, bilderna högst upp föreställer mina nya örhängen som jag fick med mig hem från stan idag. Själv tycker jag att dom är redigt fräna. Nej men nu ska jag keeeeka. Hörs kanske senare!
pussåkram

Kommentarer
Postat av: Kissi

Ny skjortaa ? :)

2010-03-02 @ 11:44:13
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: =)

snygg

2010-03-02 @ 15:19:11
Postat av: fanny

åh va snygga örhängen!(antar att det är det hah) :D

2010-03-05 @ 20:19:29
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; hah tänkte la att jag inte kunde se helt fel :P

2010-03-06 @ 11:40:02
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0