det är tur att det finna vänliga själar

Ja vad ska jag säga. Tack fia för att du städade mitt rum, litegrann iaf. Behöver fortfarande damsugas och småplockas här och var. Nu är idrottskläderna packade också, för imorgon är det basket-time. Kan knappt bärga mig, yippie säger jag bara. Det är nog den tråkigaste lektionen hitils. Det tror man nog inte men det är fan så sant. Jag suger på basket kan vara det, och nu är det säkert försent för att byta. Men vem vet, jag kanske blir värsta proffset nu. Skulle inte tro det va, men ändå. Vad ska man hitta på imorgon då? Slutar ju klockan tio så det kanske får bli en frukost på e.house eller nått i den stilen. Vet ni vad? På söndag åker jag och mina brudar till vemdalen. Ska bli jävligt gött ska jag säga er. Alla tre ska ta med sig datorerna så jag känner att det lär bli rätt så socialt. Hehe!


Nu ska jag fanimej sova vilket jag har längtat efter hela dagen.
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0