en sorgsen madeleine

Förlåt för att jag har varit så sjukligt dålig på att uppdatera på det senaste. Jag har haft mycket för mig, mycket i huvudet helt enkelt. Just nu så är allting bara väldigt förvirrande. Men här kommer allt på en gång. Det suger! Det är många tankar som flyger runt. Jag vet inte vem jag ska vända mig till riktigt. Det är svårt att förklara precis hur jag känner när jag knappt själv vet om vad som händer. Ibland känns det till och med som att jag inte känner mig själv. Jag blir mörkrädd av att säga så men det är faktiskt sant. Detta som händer precis just nu får verkligen inte hända. Att någon så nära bara försvinner. Personen som känner mig allra bäst.

Nu ska jag kolla på film med världens bästa bror som förövrigt ska sova inne hos mig inatt.
Skönt att ha någon som honom!



Kommentarer
Postat av: mikkis

<33

2010-03-22 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0