från vinter till sommar

Nu är det bokat. Vemdalen alltså, jag, Mikela och Johanna ska upp dit veckan innan lovet. Så vi flyger upp den 28de. Medans dom andra två mysisarna stannar kvar så åker jag hem den första april. Då skall jag åka tåg själv. Nattåg dessutom, haha blir nervös utav att tänka på det. Sova bredvid en helt okänd människa. Jaja, det kommer gå galant. Jag hinner vara hemma ett dygn innan jag drar till spanien. Rätt skönt med två veckor lov om jag får säga det, och det skönaste är att dom två veckorna inte spenderas hemma. Jag längtar som bara den kan jag ju lova!

Jag har precis kommit ut ur duschen. Idag har jag sovit middag också, inte alls bra. Jag kommer aldrig bli trött. Får väl sysselsätta mig med något som är jobbigt. Typ, gå ut och springa. Aldrig i livet! haha. Skoldagen har varit jävligt uttröttande faktiskt, slitit som djur. Imorgon har vi radio. Det är också något man blir trött av. Men nu hade jag tänkt att göra något annat. Kanske bloggar senare!

Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0