full rulle

Här packas det. Underställ, underkläder, t-shirts, handdukar, bikinis och gud vet vad. Jag är sjukt stressad. Vet knappt vad som är ut eller in. Väntar även på min fis som kommer hit för att säga hejdå. Vet inte riktigt när hon kommer dock. Förövrigt så när jag vaknade i morse upptäckte jag att det inte gick att logga in på msn. Det stod att jag hade uppgett fel lösen. Så när jag skulle testa facebook så funkade inte det heller. Sen får jag reda på att det står massa skit på min facebok och får lite smått panik. Ringer runt och smsar till folk som jag trodde var skyldiga men det var ingen utav dom. Lite senare ringer Johanna och skrattar. Tro fan att det är hon och Frans som fjantade sig. Jag kan ju lova er en jävligt go hämd.

Dags att packa klart, later!

Kommentarer
Postat av: mikkis

hahaahah, lille madddis blev din facebook hackad???? ;)

2010-03-28 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0