i väntan på något roligt

Jag har så jävla tråkigt va. Ligger här som en död fisk och stirrar upp i taket, låter väl kul. Nä inte precis. Det är tomt här hemma också, pappa har åkt bort en vecka. Men mamma och brorsan min är hemma, sen får man ju inte glömma lilla doris. Hon är alltid hemma, konstigt nog. Det ända hon gör är att sova, fan vad gött att vara katt alltså. Att alltid få uppmärksamhet och maten serverad. Kanske ska ta och bli det i nästa liv. Idag har jag iallafall varit med Fia. Vi tittade klart på filmen "Veronica decides to die" jädrigt bra film om jag får säga det själv. Sedan klädde vi ut oss till jägare/ryssar. Vet inte vilket som passar in bästa på våran utstyrsel. Orkar inte hämta kamera sladden så ni får dom bilderna imorgon. Jag är så sugen på att hitta på något ovanligt, och vad fan är ovanligt nu för tiden liksom? Jag känner för att åka någonstans. Eller nä kanske inte. Ska ju faktiskt vara bortrest i två veckor. Men vad annars finns det att göra då? Det återstår la att se dårå. Men nu ska jag sova.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0