isen sjunger

Kom precis innanför dörren. Satan vad kallt det är, och halt med för den delen. Vi har varit hos Patten ikväll. Jag, Mikaela, Johanna, Jocke och Wille. Vi gick och köpte gött på maxi sedan traskade vi hem till Patrik för ännu en mysig filmkväll. Minns inte vad filmen hette med den var bra iallafall, det minns jag. När jag och Mikaela skiljdes från tåget ringde hon upp mig och började babbla om att isen sjunger, haha. Ja, ni får tolka det hur ni vill men hon har lite konstiga saker för sig det där permot alltså. Direkt när jag kom innanför dörren anföll jag pärondrycken, inget att klaga på där inte! Eftersom att jag inte är ett dugg trött så tänkte jag slå på en film som jag påbörjade herromdagen. Förövrigt ligger jag med världens tjockiströja och mysbyxor under mitt dumtäcke och fryser som ett as.


Min läckra babes i somras!
nattinattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0