manboy, manboy, you can call me manboy

Det är just den låten som spelas i mina högtalare här och nu. Asså vad ska man säga om den? Jag gillar den nog mest för att Eric är så jävla snygg. Okej visst, han är lite gay, men snygg som ett as. Lite avis man blir på Molly som får ha en sådann snygging till pojkvän. Pratade faktiskt med hans manager förra veckan, hade tänkt mig att göra en intervjuv med honom men det var svårare än jag trodde. Jaja nog om Eric!

Nu tänkte jag att jag skulle återgå till vad jag har gjort idag, för det är ju så himlans intressant. Jag har varit i göteborg med mina goa lillebror. Varit lite smakråd och sånt. Nu har jag precis målat naglarna och fia städar mitt rum. Slappt som fan! Men vi hörs sen.

smacccckkkkk oså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0