nattetid


Eftersom att jag har varit dålig på att ta kort den senaste så snodde jag en bild som mikkan tog på mig och Pattis igår. Igår var jag trött. Så trött att jag inte ens orkade logga in på bloggen. Jag ber om ursäkt för detta men skall la bättra mig, som jag alltid säger. Gårdagen var riktigt slapp. Slutade tio, men jag, Mikkan och Calle var ju bestämt tvugna att vänta på Patrik som skulle skriva någon jävla bokrapport. Sedan drog vi fyra ner till stan och käkade thai. Efter det åkte Mikkan med mig hem, och vi kollade på två filmer. Först Hannah med H och sedan Kid Svensk. Båda är hur bra som helst. Helt klart sevärda för er som behöver lite filmtips.

Idag började det med att jag och Sara var lite halvt förvirrade med tanke på att vi inte riktigt visste vad vi ville ha som iv-val. Men nu har vi bestämt oss. Skratta inte! Basket, känns kanske inte som våran grej nä. Men vadå, det är rätt roligt goa gubbar som vi ska sammarbeta med. Eller vänta lite nu, dom lär behöva se upp för oss stålkvinnor! Nu ikväll har jag iallafall varit på bio tillsammans med Patrik, Fia, Calle och Pfister. Vi såg Shutter island ändå. Jag var lite osäker på om jag ville se den eller inte. Men nu är det gjort, och den kanske inte får bästa betyget av mig. Inte så konstigt iof, jag och Patrik satt ju och skrattade åt princip allting. Man blev ju faktiskt ganska rastlös av att sitta där i 2 och 1/2 timma. Men nu bör jag faktiskt sova. Jag är trött så det passar ju alldeles excellentooo!
Godnatt alla där ute i kylan, och även ni där inne i kylan. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0