så kom bara närmre


Alltså jag får rent utav panik. Jag vill göra något med mitt hår, men vafan då liksom? Nu är jag trött på min fula hårfärg. Antingen få det ta och bli blondt eller så får det bli mörkt igen. Men då kör jag nog på ljusbrunt. Alla dessa i-landsproblem. Nä men allvarligt, för mig så är det rätt så viktigt just nu. Det är liksom lite akut! Jag har iallafall varit inne i göteborg en snabbis och nu ligger jag här som en död fisk och väntar på bättre tider. Det är tur att musik finns. Vad hade man gjort annars? Ruttnat som fan.

Förresten så vill jag även säga att Tessie du satte lite press på mig. Jag ska börja blogga mera, jag lovar!

Hörs sen, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0