sommar och sol


Jag längtar till sommaren så ända in i norden just nu. Tänk vad skönt med sommarlov. Då hade jag granterat inte gått och lagt mig nu. Utan suttit nere vid stranden och myst med några goingar. Eller så hade vi hittat på något annat kuligt. Istället kan man inte vara ute på kvällarna. Om man inte vill frysa arslet av sig, och vem vill det liksom? Men nu är det inte alls långt kvar till mallis, inte så värst långt kvar till sommaren heller. Tiden kommer gå snabbt som alltid såhär års. Nu hade jag tänkt mig att sova. Min mage mår inte bra heller, den krånglar som vanligt helt enkelt. Jag mår illa för att jag inte äter, och jag mår illa för att jag äter. Jaja, vi hörs imorgon!

LÖÖÖÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0