fräckisar med skräckisar




Hej gott folk!
Här får ni lite halvtaskiga cambilder på mig och mannen i mitt liv. Vi har tagit det så jävla lugnt idag va. Helt sjukt vad skönt det har varit. Det blev lite väl sent igår kanske. Jag somnade tio över fyra. Johanna, Frans och Fia kom hit vid tio tiden. Vi började med att kolla på bröllopsfotografen, tredje gången för mig. Sedan tog vi fram "läskiga dockan". Ja, vad ska man säga? Att det var ganska så underhållande. Vi bestämde oss iallafall för att skrämma skiten ur Carl och Cissi som skulle komma hem vid ett. Vi släckte ner i hela huset. Inte en ända lampa lös. Sedan satte vi dockan på en stol i hallen och ställde tända ljus runt om. Fia och Frans gömde sig i soffan undder kuddar och filtar, Johanna bakom soffan och jag bakom i baren. Det blev ju kanske inte så lyckat som vi hade tänkt oss. Cissis kommentar var "Jag tyckte mer att det var mysigt än läskigt" Så ah, lite misslyckat. Vi satt även länge i soffan och pratade spökhistorier och annat skojsigt. Idag har vi varit och fikat i alingsås, det var så skönt med tanke på det fina vädret vi har just nu. Nu ska jag ta mig en lång dusch, och raka benen! Hihi. Behövligt.

Hörs sen gullisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0