basket in my ass




Eftersom att jag lovade att slänga in bilder från när vi var i göteborg var jag tvungen att göra det liksom. Så det blev två ooootroligt charmiga bilder på mig och mammsen och en på mig och lillebror. Nu sitter jag vid datorn och är inte trött för fem öre. Jag som brukar nästintill sova vid denna tiden om inte Andreas håller mig vaken. Men inatt sover jag ensam, lär bli rätt tomt. Känns faktiskt redan tomt. Haha, imorgon har jag basket och jag kan knappt bärga mig, tror fan inte ens att jag tänker vara med, med tanke på att Sara är i turkiet är jag inte så jävla sugen på att spela med massa okänt folk. Får väl se hur det blir med den saken! Slutar förövrigt 10 imorgon och då ska jag raka vägen till frissan för att klippa av mig håret. Buhu! Nu ska jag försöka sova tror jag.

Kärlek till er där ute i vårvärmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0