dåligt utav mig

Just nu sitter jag hemma hos Johanna medans hon och Frans äter. Kom precis in efter att ha varit med Patrik, Calle, Anton och Jocke. Jag har varit lite upptagen det senaste därav den dåliga uppdateringen. Det var la drygt en vecka sedan jag bloggade sist, dåligt vaa. Igår jobbade jag hos pappa, stod i baren till klockan två på natten och gjorde drinkar och serverade alkohol. Det var typ bland det roligaste jag gjort. Av jobb då. Tiden bara rann iväg. Vid två tiden kom Andreas och hämtade mig för att sedan åka hem till honom och sova. Jag slocknade direkt kan jag ju säga. Idag har jag fan inte gjort mycket alltså. Sovit typ! men om en stund ska jag hem till Andreas igen och mysa.

 
 
Såhär såg vi ut på gamla dar! den gamla goa tiden
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0