fullspäckat







Såhär såg det ut i fredags innan jag och Johanna drog hem till Martin en sväng för att sedan dra vidare till Calle. Kvällen var rätt misslyckad förövrigt. Dock inte hemma hos Calle! Kvällen slutade iallafall på det bästa sättet, i Andreas goa säng tillsammans med honom tätt intill. Igår tog vi det bara lugnt och mös för att sedan ta min eller ah mammas bil till Gaisarn för att hämta upp ett fritidskort. Tro fan att vi får punktering, mitt emellan norsesund och ingared så vi fick ringa pappsen som kom som en raket och hjälpte oss. Sedan kollade vi på en film tillsammans med Johanna och Frasse. Vid halv tre tiden ringer min jobbiga lillebror och tjatar om att vi ska komma och hämta upp honom och hans kompisar i lerum. Så vi hade inte mycket till val eftersom att alla tågen tydligen var inställda. Så det blev inte mycket till sömn inatt eftersom att vi gick upp klockan nio för att vi skulle hinna hem och lämna bilen innan vi skulle sticka iväg till universeum med Johanna och Frans. Åh så trevligt vi har haft det. Bilder kommer strax!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0