head in the sky



Ja det här var back in the days när jag fortfarande hade en massa skrot i munnen. Jag skulle tro att detta är i mitten av förra sommaren. Då vi satt ute på Fias balkong och mös till bra musik. Nu ligger vi istället i min säng och myser och ska la alldeles strax gå ut på en promenix ner till sjön. Efter skolan drog jag till stan med Johanna och Gaisarn där vi tog en fika och mötte upp Andreas och Frans. Sedan vandrade vi bort till savannen där vi kollade på när grabbarna spelade fotboll, kanske inte det roligaste jag gjort i mina dar men solen värmde iallafall. Runt fyra tiden drog jag och Andisen hem till honom där vi först käkade och sedan somnade som hastigast i hans säng. Sedan jag kom hem har jag fan inte gjort mycket alltså, varit ute och fotat lite men det är la allt. Så vi får la hoppas på att Aqua blir nöjd med fotona imorgon. Nu har jag inte tid att skriva mer, fia kallar!

HAREEEGÖTTDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0