musikgodisbullarvännersjöeld


Just nu sitter jag och är alldeles lycklig. Fan vad livet är underbart! Vad har man att klaga över egentligen? Tänk hur bra man har det. Många alldeles perfekta vänner, en underbar pojkvän och en bra familj. Vad mer behöver man egentligen? Jo såklart, en hel del annat. Skoja. Nä men gud så fint allting kan vara ibland. Kom faktiskt hem från en sjukt mysig kväll med Johanna, Fia, Patrik, Calle och Anton. Vi har suttit vid gerdsken med en jädrans massa gott, filtar, musik och en liten eld. Sedan kom min fina pojkvännis och körde hem mig och Fia till mig. Hon står i duschen medans jag ligger här med världens bästa kissemiss. Just nu slickar hon sig mellan bena, lite vidrigt men vafan gör det liksom?! Som mamma säger "Det är ju faktiskt deras natur." Men nu blir det iallafall film och såntdär förstår ni. Imorgon ska jag plugga så att det bara skriker om det.

So long alla goa o glada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0